música entrades i sortides

dimecres, 13 d’octubre del 2010

benvinguts i benvingudes !!!

Aquest curs a l'aula de música tenim una novetat, aquest super bloc de música, on penjarem fotos, videos i explicarem algunes de les coses q anem fent a la classe. Espero que us agradi i que hi participeu.

A la portada trobaràs tots els articles que es van editant.
Algunes d’aquestes entrades donen opció a comentaris. Si vols escriure un comentari sols has de clicar damunt de comentaris i el podràs editar.
La barra lateral també pots trobar molts enllaços musicals classificats per categories. Clica damunt i et portarà a la pàgina que necessites. Aquests enllaços han estat triats amb molta cura per a què puguin servir a grans i petits, a pares i mares, mestres i gent amb ganes de fer coses. Crec que hi ha prou ventall per a què puguem informar-nos d’esdeveniments culturals, consultar tot allò relacionat amb la música i també jugar. Jugar molt i amb la música però també aprendre música jugant.
Hi ha un ventall d’enllaços però me’n deixo molts més. Si creieu que n’hi ha d’interessants que no hi són, escriviu i si s’escau els editaré. Sobretot pàgines relacionades amb esdeveniments culturals i musicals de la nostra zona.
Si veieu que algun enllaç no està actiu o falla també ho podeu notificar.

Us deixo amb un video de la cançó TOT SONA, recordeu: "La música està a tot arreu, tot sona al nostre voltant.

Segur que ens veiem aviat per aquí !! Adéu



6 comentaris:

Anònim ha dit...

hola carmina soc al Mario a la meva mare i a mi ens a agradat molt es molt divertit dew que pasis un von dia

Júlia 4B ha dit...

Hola Carmina m'agrada molt el blog pero sobre tot m'agrada la classe de musica perque la fas tu,perque m'agrada molt toca la flauta i perque estic aprenen molt.Deu.

alba puertas 4tB ha dit...

hola carmina jo tambe e fe un blog prova amb:amigosdelaginesta
o amb:amigoslaginesta.blogspod.com

Anònim ha dit...

Hola som la Júlia de 4rt A i la Maria de 3er A. Ens ha agradat molt el teu blog. Els videos són molt xulos. Sobretot el de com en vam fer. Ens veiem a classe. Adeu

Fran Pruaño ha dit...

Hola,soc la Noa P. el video de tot sona es molt xulo a la meva germana Miriam i a mi ens agrada el video, solament obrir la pagina i ja vol escoltar-lo. Gracies per el video.

Noa P ha dit...

Hola, soc la Noa Pruaño, el video de tot sona a la meva germana i a mí ens agrada molt, sempre que entrem a la pagina vol veure el video. Gracies per el video.